Kookdemo

Beste vrienden jagers,

Als ik eraan terugdenk dan krijg ik spontaan een glimlach op het gezicht, beginnen mijn speekselklieren in overdrive te gaan en ben ik in gedachten al aan het plannen voor volgend jaar. Waaraan ik denk? Onze kookdemo van vorige zaterdag natuurlijk!
Een méér dan geslaagde avond waar we veel nieuwe vrienden mochten leren kennen die ook allemaal lovend waren over het initiatief en uiteraard over het eten. De 32 levensgenieters mochten bij aankomst proeven van champagne, vergezeld van overheerlijke hapjes en na de eerste kennismakingsgesprekken serveerden sterrenchef Stefan Billiau en zijn team ons drie borden, gevuld met sublieme wildgerechten die ik jullie via onderstaande folder zeker niet wil onthouden...




Nadat het laatste stukje vlees en het laatste geutje bijpassende wijn achter de kiezen verdwenen was, was het de beurt aan Louis Donck , onze belgische trots op eender welk baristaconcours. Louis heeft van koffie maken zijn vak gemaakt en dat het smaakte hoeft dan ook niet te verwonderen! Met de nodige deskundige uitleg van zijn rechterhand Dylan, zijn we allen een stuk wijzer geworden over het koffiezetten. Onze eigen koffiezet werd ondertussen naar de berging verwezen en we staan graag 10 minuutjes vroeger op om het opgezette water over het bruine goud te gieten.

De hele avond was een aanéénscha-keling van ooh's en mmm's en was zonder de steun en infrastructuur van Els en Dominiek Castelein, het deskundige team van chef Stefan en niet te vergeten onze souschef Donnely, niet geweest wat het was. Zowel Dylan als ikzelf willen iedereen daar dan ook heel erg voor bedanken! Els Vermoessen, uitgeefster van Jagen Magazine, een heel aangename dame, was ook aan-wezig en wou een mooi artikel schrijven over deze avond. We zijn benieuwd Els!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten