Beste vrienden jagers,

Na 2 mooie jaren van organiseren van info-events en jachtevents heb ik besloten om een stap opzij te zetten bij Adventure Zone. De tijd die Adventure Zone opslorpt was helaas niet meer te combineren met mijn professionele bezigheden (www.decadesign.be en www.fireflies.be). Half werk doen is niets voor mij en daarom heb ik deze zware knoop uiteindelijk ook definitief doorgehakt. Louis zet de zaak verder en zal ook alle geplande jachtdagen afwerken. De jachtagenda waar ik volop aan bezig was zal ik zoals voorzien ook afwerken.
Ik wil ook mijn gezin bedanken dat ze mij de kans gegeven hebben om in dit project zoveel tijd te stoppen maar nu is de tijd gekomen om opnieuw wat meer tijd in m'n gezin te stoppen. Ik kijk al erg uit om op 't gemak gaan aanzitten op duif, ree of ever met Sofietje, Cézanie of Emilienne en hen meer te laten genieten van alles wat de natuur te bieden heeft.
In die 2 mooie jaren heb ik ook gigantisch veel nieuwe jachtvrienden leren kennen en die zullen uiteraard ook na Adventure Zone vrienden blijven. Ik ben er zeker van dat we elkaar in één of ander jachtveld, of op één of andere jachtbeurs nog tegen het lijf zullen lopen.


M'n persoonlijke jachtblog zal ik uiteraard wel verder blijven onderhouden en daar zal nu misschien wat meer op gepost worden. Jullie kunnen me voortaan ook bereiken op kristof@jachtsite.be

Bedankt voor het vertrouwen en tot hoors...
Waidmannsdank, Kristof

1 opmerking:

  1. Elite Paren is niet zomaar een online parenclub, maar een spannende nieuwe manier om met de leukste, interessantste en mooiste mensen in contact te komen. Of je nu op zoek bent naar een discrete website waar je op een veilige manier aan partnerruil kunt doen, of waar je koppel zoekt koppel, of koppel zoekt man kan vinden, of dat je eens wilt ervaren wat swingers voor elkaar doen als het licht uitgaat, Elite Paren is de ideale plaats om op een discrete en volledig anonieme manier je stoutste fantasieën waar te maken, of om gewoon een spannend afspraakje te vinden, als je dat liever hebt.
    Om dit te kunnen doen, biedt Elite Paren een online platform waar mensen gesprekken met andere bezoekers kunnen voeren, via mail, skype, koppel zoekt man, chat en videochat. Discretie is hierbij gegarandeerd, aangezien je altijd de keuze krijgt om anoniem te blijven, maar ook om jezelf te onthullen, als je dat spannend vindt. Om te beginnen zal je profielfoto enkel getoond worden wanneer je een verzoek om contact te maken goedkeurt, en niet eerder. Op deze manier kan je altijd bepalen wie weetdat je online bent, en wie niet.

    BeantwoordenVerwijderen